POSTURI VACANTE

Angajații Societății – sunt cea mai valoroasă resursă, persoana stă la baza procesului de lucru și este factorul decisiv în dezvoltarea ei.

Regulamentul cu privire la procedura de angajare a personalului în cadrul SRL „Ialoveni Gaz” (Descarcă)

SRL „Ialoveni Gaz” completează echipa sa cu specialiști

din următoarele domenii profesionale:

 

> Maistru Superior Serviciul Dispecerat și Intervenție Tehnică (click pentru detalii)

FILIALA „STRĂȘENI GAZ”

  • Cerințe față de post:
    •  Studii tehnice superioare sau medii de specialitate în domeniul ingineresc;
    •  Experiență în ramura gazelor naturale nu mai puțin de trei ani;
    •  Cunoașterea limbilor română, rusă la nivelul vorbirii fluente;
    •  Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel (după caz);
    •  Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    •  Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    •  Abilitatea de a lucra individual și în echipă, elaborarea documentelor, organizare, mobilizare.
  • Principalele responsabilități ale postului:
    •  Asigurarea pregătirii echipelor de intervenție la efectuarea lucrărilor de localizare și lichidare a avariilor, incidentelor și accidentelor, inclusiv:
    • • luarea de măsuri în vederea localizării și lichidării operative a avariilor, incidentelor și accidentelor;
    • • stabilirea zonelor de pericol, a limitelor acestora, evacuarea persoanelor din zona de pericol cu instalarea semnelor de avertizare;
    • • organizarea lucrărilor de localizare și lichidare a scurgerilor de gaze, sistarea aprovizionării cu gaze sau reducerea presiunii acestora în conductele de gaze, în zona de pericol;
    • • asigurarea continuă a legăturii cu operatorul de schimb, informându-l despre efectuarea lucrărilor de localizare și lichidare a avariei, incidentului, accidentului;
    • • stabilirea caracterului și a volumului de lucrări de reparație pe sectoarele defectate (utilajelor) a sistemului de aprovizionare cu gaze;
    • • implicarea serviciilor suplimentare și a mijloacelor tehnice necesare, în dependență de caracterul și volumul lucrărilor efectuate;
    •  Întocmirea actelor necesare (formulare stabilite pe Societate), cu privire la lucrările efectuate, conținutul cărora trebuie să corespundă exigențelor prevăzute în formular;
    •  Asigurarea recepției cererilor (înștiințărilor) în regim diurn.
    •  Asigurarea Securității și Sănătății în Muncă la efectuarea lurărilor de localizare și lichidare a avariilor, incidentelor și accidentelor.
  • Beneficii pentru dezvoltarea profesională :
    •  Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    •  Posibilitatea de dezvoltare și promovare în funcție în cadrul Întreprinderii.

    • Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa noastră, nu ezita – expediază un email cu cv-ul și o scrisoare de intenţie, la adresa:
    • e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md
    • Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.
    • Tel. de contact: 0(268)30309

    > Montator Protecția Electrochimică a Gazoductelor Subterane (click pentru detalii)

  • Cerințe față de post:
    •  Studii medii de specialitate (în domeniul electricității);
    •  Experiență în domeniu nu mai puțin de un an;
    •  Cunoașterea limbilor română, rusă la nivelul vorbirii fluente;
    •  Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel (după caz);
    •  Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    •  Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    •  Abilitatea de a lucra individual și în echipă;
  • Principalele responsabilități ale postului:
    •  Executarea lucrărilor privind protecția conductelor subterane de gaze și accesoriilor aferente împotriva coroziunii electrochimice, conform planurilor de măsuri organizatorice și graficilor de deservire, reparații și control, a serviciului aprobate în ordinea stabilită în dependență de calificarea atribuită;
    •  Executarea lucrărilor de control a rețelelor subterane de gaze în scopul determinării deteriorărilor stratului izolant și etanșietății conductelor cu ajutorul aparatelor speciale din dotarea serviciului;
    •  Efectuarea controlului stării de funcționare a mijloacelor de măsură și control;
  • Beneficii pentru dezvoltarea profesională :
    •  Instruirea primară și formarea profesională din contul întreprinderii;
    •  Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    •  Posibilitatea de dezvoltare și promovare în funcție în cadrul Întreprinderii.

    • Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa noastră, nu ezita – expediază un email cu cv-ul și o scrisoare de intenţie, la adresa:
    • e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md
    • Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.
    • Tel. de contact: 0(268)30309

    > Specialist Coordonator Laboratorul de Verificare a Echipamentelor de Măsurare (click pentru detalii)

    FILIALA „ANENII-NOI GAZ”

  • Cerințe față de post:
    •  Studii tehnice superioare în domeniul ingineresc;
    •  Experiență în ramura gazelor naturale nu mai puțin de cinci ani;
    •  Cunoștințe avansate în domeniul metrologiei aplicate și metrologiei legale;
    •  Cunoașterea limbilor română, rusă la nivelul vorbirii fluente;
    •  Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel (după caz);
    •  Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    •  Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    •  Abilitatea de a lucra individual și în echipă, elaborarea documentelor, organizare, mobilizare.
  • Principalele responsabilități ale postului:
    •  Coordonarea și organizarea eficientă a procesului de lucru a laboratorului;
    •  Supravegherea documentației oficiale necesare pentru desfășurarea lucrărilor de verificare metrologică de stat în cadrul laboratorului;
    •  Asistarea după necesitate la expertizele independente/judiciare/extrajudiciare;
    •  Pregătirea documentației și echipamentului necesar pentru efectuarea lucrărilor de etalonare a instalațiilor de verificare a mijloacelor de măsurare;
    •  Asigurarea funcționalității normale a instalațiilor de verificare a mijloacelor de măsurare.
  • Beneficii pentru dezvoltarea profesională :
    •  Instruirea primară și formarea profesională din contul întreprinderii;
    •  Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    •  Posibilitatea de dezvoltare și promovare în funcție în cadrul Întreprinderii.

    • Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa noastră, nu ezita – expediază un email cu cv-ul și o scrisoare de intenţie, la adresa:
    • e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md
    • Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.
    • Tel. de contact: 0(268)30309

    > Lăcătuș-Controlor în Sectorul de Exploatare (click pentru detalii)

  • Cerințe față de post:
    •  Studii medii generale sau speciale de profil;
    •  Cunoașterea limbilor română, rusă la nivelul vorbirii fluente;
    •  Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel (după caz);
    •  Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    •  Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    •  Abilitatea de a lucra individual și în echipă;
  • Principalele responsabilități ale postului:
    •  Să desfășoare în mod nediscriminatoriu sarcinile ce îi revin și excluderea discriminării între utilizatorii de sistem;
    •  Să execute sarcinile activității desfășurate în conformitate cu instrucțiunile tehnologice și de producere pe fiecare gen de lucrări, cu respectarea strictă a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă.
    •  Să respecte normele deontologice profesionale;
    •  Să respecte caracterul confidențial al informațiilor ce constituie secret comercial pe care le-a aflat pe parcursul exercitării funcției.
  • Beneficii pentru dezvoltarea profesională :
    •  Instruirea primară și formarea profesională din contul întreprinderii;
    •  Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    •  Posibilitatea de dezvoltare și promovare în funcție în cadrul Întreprinderii.

    • Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa noastră, nu ezita – expediază un email cu cv-ul și o scrisoare de intenţie, la adresa:
    • e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md
    • Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.
    • Tel. de contact: 0(268)30309

    > Tehnician(Operator) Serviciul Dispecerat și Intervenție Tehnică (click pentru detalii)

    FILIALA „IALOVENI GAZ”

  • Cerințe față de post:
    •  Studii tehnice superioare sau medii de specialitate în domeniul ingineresc;
    •  Experiență în ramura gazelor naturale nu mai puțin de trei ani;
    •  Cunoașterea limbilor română, rusă la nivelul vorbirii fluente;
    •  Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
    •  Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    •  Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    •  Abilitatea de a lucra individual și în echipă, elaborarea documentelor, organizare, mobilizare.
  • Principalele responsabilități ale postului:
    •  Recepția și înregistrarea cererilor (înștiințărilor), despre avarii, incidente, accidente, scurgeri de gaze (miros de gaze), defecte la conductele de gaze, utilajul de gaze, și întreprinderea acțiunilor ce îi revin conform „Planului de localizare și lichidare a avariilor în sistemul de gaze”;
    •  Recepția și înregistrarea cererilor consumatorilor finali privind deservirea tehnică a aparatelor consumatoare de combustibili gazoși;
    •  Monitorizarea permanentă în perioada turei a parametrilor tehnici stațiilor și punctelor de distribuție a gazelor, prin intermediul sistemelor automatizate de control.
    •  Întreprinderea măsurilor pentru pornirea echipei SDIT în timp de 5 min. spre locul avariei, la primirea informației cu privire la explozie, incendiu, impurificare cu gaze a încăperilor.
    •  Coordonarea împreună cu maistrul superior (SDIT) despre activitatea echipajului de intervenție și alte servicii din cadrul Filialei, realizând o colaborare constantă și acționând în conformitate cu ,,Planul de localizare și lichidare a avariilor în sistemul de gaze” și a instrucțiunii de interacțiune cu alte servicii și sectoare.
  • Beneficii pentru dezvoltarea profesională :
    •  Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    •  Posibilitatea de dezvoltare și promovare în funcție în cadrul Întreprinderii.

    • Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa noastră, nu ezita – expediază un email cu cv-ul și o scrisoare de intenţie, la adresa:
    • e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md
    • Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.
    • Tel. de contact: 0(268)30309

    Despre noi

    SRL ,,Ialoveni Gaz”, cu  o istorie de peste 40 de ani, are ca activitate de bază distribuția gazelor naturale în teritoriul autorizat conform licenței deținute. În calitate de Operator al Sistemului de Distribuție gaze, SRL “Ialoveni Gaz” are obligația să exploateze, să întreţină, să modernizeze şi să dezvolte reţelele de distribuţie a gazelor naturale în condiţii de siguranţă, de fiabilitate şi de eficienţă, cu respectarea prevederilor menite să asigure protecţia mediului.

    La momentul actual în componența SRL,,Ialoveni Gaz” intră cinci filiale: filiala ,,Ialoveni Gaz”, filiala ,,Anenii Noi Gaz”, filiala ,,Criuleni Gaz”, filiala ,,Strășeni Gaz” și filiala ,,Dubăsari Coșnița Gaz”. În total suntem 554 de angajaţi.

    Exploatăm și întreținem total circa 3626,106 km gazoducte, 109 puncte de reglare a presiunii, 3772 stații de reglare a presiunii, 119 stații de protecție catodică, 132 noduri de evidență a gazelor. Pe teritoriul deservit de noi sunt gazificate 11.411 apartamente, 67.185 case private și 1.271 locuri de consum unde îşi desfăşoară activitatea consumatorii noncasnici.

    Unul dintre cele mai importante obiective interne ale Politicii de personal din cadrul SRL „Ialoveni Gaz” este menţinerea, atragerea, perfecţionarea şi susţinerea a celor mai buni angajaţi. Angajații Societății – sunt cea mai valoroasă resursă, persoana stă la baza procesului de lucru și este factorul decisiv în dezvoltarea ei. Capacitatea noastră de a face acest lucru va avea o influenţă enormă asupra succesului Societăţii.

    Pachetul motivațional este un pachet destinat îmbunătățirii stilului de viață al angajaților, un răspuns la necesităţile de zi cu zi ale acestora.

     

    Pachetul motivațional pentru angajații SRL „Ialoveni Gaz”

    conţine următoarele beneficii:

    1. Beneficii: 

    • Salariu competitiv şi alte beneficii financiare.
    • Asigurarea socială şi medicală;
    • Asigurarea angajaților în caz de accidente la serviciu;
    • Oportunităţi de creştere profesională;
    • Program de lucru stabil;
    • Acordarea unu concediu de odihnă anual plătit pentru o perioadă de 28 zile calendaristice şi zile de concedii suplimentare plătite în dependență de funcția deţinută şi condiţiile de muncă;
    • Asigurarea cu îmbrăcăminte de lucru și echipament necesar de protecție, etc.;
    • Organizarea de Team-building pentru angajații Societăţii, care sunt membri ai Comitetului Sindical din cadrul Societăţii, pentru consolidarea spiritului de echipă și creșterea valorii de grup;
    • Alte beneficii (ajutoare materiale pentru diferite situații familiale).

     

    2. Beneficii pentru dezvoltarea profesională:

    • Acces la programele de Traininguri naționale;
    • Instruirea primară și formarea profesională din contul întreprinderii;
    • Finanțarea programelor de activităţi pentru tinerii salariaţi şi specialişti;
    • Perfecționarea și recalificarea în cadrul centrelor de instruire la nivel naţional, care oferă servicii de atestare și perfecționare pentru angajații din domeniu. Gradul și domeniul pregătirii profesionale a salariatului, cunoștințele deținute, necesare pentru îndeplinirea lucrărilor sau exercitării funcțiilor de o anumită complexitate, sunt corespunzătoare categoriilor de calificare;
    • Crearea condiţiilor pentru formarea şi creşterea profesională a tinerilor salariaţi prin: obținerea studiilor superioare primare, cursuri de recalificare, participarea la traininguri, seminare, perfecţionare la catedrele cu profil ingineresc, tehnic, construcţii etc.

     

    Aplică acum, dacă ai:

    • Studii superioare / superioare incomplete / studii medii speciale în cadrul şcolilor profesionale tehnice din domeniile profesionale specificate;
    • Cunoștințe de utilizator în aplicare MS Office, Excel (după caz);
    • Inițiativă, gândire logică, autodezvoltare;
    • Abilități de comunicare, rezultat și calitate;
    • Abilitate de a lucra individual și în echipă;
    • Dorință mare de a te afirma și de a te dezvolta.

     

    Dacă ești cointeresat de ofertă și vrei să faci parte din echipa
    noastră, nu ezita –
    expediază-ne un email, unde indici postul pentru
    care aplici, cv-ul
    și o scrisoare de intenţie, la adresa:

     

    e-mail: resurse.umane@ialovenigaz.md

    Adresa: Or. Ialoveni str. Gr. Vieru nr.30.

    Tel. de contact: 0(268)30309

    Aplică acum !!!!